ژل کنورت پرو : رهایی از دردهای حاد عضلانی

    ژل کنورت پرو : رهایی از دردهای حاد عضلانی

    ژل کنورت پرو با بهره‌گیری از خواص التیام‌بخش سی بی دی، راهکاری مؤثر برای کاهش دردهای حاد عضلانی است. سی بی دی یکی از مواد موجود در گیاه کانابیس است که در مطالعات علمی متعدد، اثرات درمانی آن در مصرف موضعی اثبات شده است. این ماده برخلاف دیگر مواد موجود در کانابیس، هیچ اثر محرکی بر مغز ندارد و با مکانیسم‌های متعددی منجر به بهبود دردهای عضلانی می‌شود. ژل کنورت پرو علاوه‌بر سی بی دی طبیعی، حاوی ترکیبات تأثیرگذاری همچون کامفر، منتول و عصاره فلفل قرمز است که موجب هم‌افزایی تأثیرات یکدیگر و رفع سریع اسپاسم و گرفتگی عضلات می‌شوند. این ترکیبات گیاهی، التیام‌بخش دردهای حاد ناشی از آسیب‌های ورزشی، تسکین‌دهنده دردهای استخوانی و اسکلتی و بهبود دهنده دردهای حاد عضلانی و مفصلی هستند. ژل کنورت پرو برای استفاده ورزشکاران و تمام افرادی که فعالیت‌های فیزیکی سنگین دارند بسیار مناسب است. در این مقاله ویژگی‌های متمایز ژل کنورت پرو و تأثیر استفاده از آن را بر رهایی از دردهای عضلانی بررسی می‌کنیم.

    فواید مصرف ژل کنورت پرو

    ژل کنورت پرو از سازمان غذا و دارو مجوز دارد و اولین ژل موضعی التیام درد حاوی سی بی دی طبیعی در ایران محسوب می‌شود. این محصول علاوه‌بر سی بی دی، غنی از انواع ترکیبات مؤثر در التیام درد است. ژل کنورت پرو با فرمولاسیون نوین و اثربخش خود، به همه افرادی که فعالیت‌های فیزیکی سنگین دارند کمک می‌کند تا در سریع‌ترین زمان ممکن از کوفتگی‌ها، گرفتگی‌ها و دردهای حاد عضلانی رهایی یابند و به فعالیت‌های روزمره خود ادامه دهند.

    سی بی دی یکی از مواد اصلی تشکیل دهنده ژل کنورت پرو است
    سی بی دی یکی از مواد اصلی تشکیل دهنده ژل کنورت پرو است

    ژل التیام درد کنورت پرو اثرات زیر را دارد:

    • تسکین سریع درد‌های عضلانی و مفصلی حاد
    • رفع سریع اسپاسم و گرفتگی عضلات
    • کاهش علائم نوروپاتی محیطی
    • تسکین و بهبود دردهای ناشی از آسیب‌های ورزشی
    • کاهش التهاب ایجادشده در محل آسیب‌دیده
    • بهبود و تسکین درد‌های ناشی از فشار زیاد بر عضلات

    ترکیبات ژل التیام درد کنورت پرو

    سی بی دی: ماده‌ای بسیار مؤثر در پیشگیری از پیشرفت دردهای نوروپاتی، کاهش چشمگیر دردهای نوروپاتی، بهبود عملکرد فیزیکی، کاهش التهاب و کاهش دردهای عضلانی است.

    عصاره فلفل قرمز: برای بهبود دردهای نوروپاتی، بهبود آرتروز و کاهش چشمگیر دردهای مرتبط با عضلات استفاده می‌شود.

    ژل کنورت پرو ترکیبی از مواد مؤثر ضد درد است
    ژل کنورت پرو ترکیبی از مواد مؤثر ضد درد است

    منتول: ماده‌ای طبیعی که با ایجاد احساس سرما در ناحیه مورد استفاده و کاهش احساس درد در پوست در کاهش شدت دردهای نوروپاتی مؤثر است.

    کامفر: ماده‌ای که با ایجاد احساس گرما در ناحیه و مهار گیرنده‌های درد موجب بهبود دردهای مفاصل و عضلات می‌شود.

    تأثیر سی بی دی بر کاهش دردهای عضلانی

    سی بی دی یکی از ترکیبات منحصربه‌فرد موجود در گیاه کانابیس است. براساس مطالعات علمی معتبر، این ماده از طریق اعمال مکانیسم‌های پیچیده و تأثیر بر گیرنده‌های مختلف بدن، اثر شگرفی از خود بر جای می‌گذارد. استفاده از سی بی دی در بخش‌های مختلف حوزه سلامت در سراسر جهان رو به گسترش است. استفاده موضعی از سی بی دی به‌واسطه داشتن خصوصیات ضدالتهابی، آنتی‌اکسیدانی و ضددرد، در کاهش دردهای حاد عضلانی استفاده می‌شود. سی بی دی به‌کاررفته در ژل کنورت پرو خلوص بسیار زیادی دارد و به‌واسطه وجود چند ماده مؤثر در کنار هم و اثرات هم‌افزایی آن‌ها، تأثیر دوچندانی در کاهش دردها و گرفتگی عضلات دارد.

    نحوه مصرف ژل کنورت پرو

    مقدار کافی از فراورده را روی پوست ناحیه مدنظر قرار دهید و آن را با دست کمی مالش دهید تا به‌طور کامل جذب شود. از تماس دست با نواحی اطراف چشم، بینی و دهان اجتناب کنید و پس از اتمام مالش، دست خود را با آب و صابون بشویید.

    با در نظر گرفتن میزان و شدت درد، می‌توان از این فراورده سه تا چهار مرتبه در روز استفاده کرد.

    ژل کنورت پرو نیازمند مالش زیاد و ماساژ ژل روی محل درد نیست
    ژل کنورت پرو نیازمند مالش زیاد و ماساژ ژل روی محل درد نیست

    گفتنی است که بعد از استفاده از محصولات موضعی حاوی سی بی دی، نباید ناحیه درگیر را بانداژ یا گرم کرد؛ زیرا در این صورت با افزایش جذب سیستمیک مواد مؤثر، عوارض جانبی ناشی از آن‌ها نیز افزایش می‌یابد.

    این محصول باید در دمای کمتر از 30 درجه سانتی‌گراد و در محیطی خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

    ملاحظات مصرف ژل کنورت پرو

    1. توصیه می‌شود قبل از مصرف این فراورده، مقدار کمی از آن را روی بخشی از پوست قسمت داخلی بازو تست کنید. به این ترتیب می‌توانید اطمینان یابید که هیچ نوع حساسیتی به مواد به‌کاررفته در این ژل ندارید.
    2. ژل را در نواحی اطراف چشم، بینی و دهان استفاده نکنید.
    3. این فراورده در دوران بارداری و شیردهی منع مصرف دارد.
    4. افراد کمتر از 12 سال از مصرف این ژل خودداری کنند.

    سوالات متداول ژل کنور پرو

    موارد مصرف ژل کنورت پرو چیست؟

    ژل التیام درد کنورت پرو برای تسکین انواع دردهای حاد عضلانی، استخوانی و مفصلی، به‌ویژه دردهای ناشی از انجام فعالیت‌های ورزشی مناسب است. رفع اسپاسم و گرفتگی‌های عضلانی و بهبود دردهای ناشی از فعالیت‌های سنگین فیزیکی از دیگر موارد مصرف این محصول هستند.

    چگونه سی بی دی موجود در ژل کنورت پرو موجب کاهش درد می‌شود؟

    سی بی دی با کاهش انتقال پیام‌های درد توسط اعصاب ‌آوران مفاصل و کاهش آزادسازی فاکتورهای پیش‌التهابی از سلول‌های مایع مفصلی، موجب رفع التهاب مفاصل و آرام کردن ماهیچه‌ها و در نهایت کاهش دردهای موضعی می‌شود. نحوه عملکرد سی بی دی در بدن بر اساس شیوه مصرف آن متفاوت است. ژل کنورت پرو با مالش روی پوست جذب می‌شود و به‌صورت موضعی موجب کاهش درد می‌شود.

    آیا ژل کنورت پرو برای ورزشکاران مفید است؟

    بله؛ ژل کنورت پرو تسکین‌دهنده و التیام‌بخش دردهای ناشی از تمرین‌های سنگین ورزشی است و عملکرد فیزیکی ورزشکاران را بهبود می‌بخشد. سی بی دی به‌کاررفته در این محصول سبب تسریع روند بهبود آسیب‌های ورزشی می‌شود. همچنین کوفتگی، گرفتگی و اسپاسم‌های حاد عضلانی را تسکین می‌دهد.

    عوارض مصرف ژل کنورت پرو چیست؟

    استفاده از دوز مناسب سی بی دی هیچ عارضه جانبی جدی و خطری برای افراد ندارد. سی بی دی برخلاف دیگر موادی که از گیاه کانابیس استخراج می‌شوند، هیچ اثر محرکی بر مغز ندارد و به‌هیچ‌وجه توهم‌زا نیست. کنورت از سی بی دی با خلوص بسیار زیاد و کاملاً طبیعی گیاه کانابیس در محصولات خود استفاده می‌کند. بنابراین می‌توانید آن را با خاطری آسوده مصرف کنید.

    برچسب‌ها:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *