بررسی اثربخشی کرم ترمیم‌کننده قوی اِسکار کنورت فید اولترا

    بررسی اثربخشی کرم ترمیم‌کننده قوی اِسکار کنورت فید اولترا

    کنورت فید اولترا (Canvert® Fade Ultra) محصولی بسیار قوی برای ترمیم اسکار (جای زخم) پوستی است. تشکیل اسکار پوستی بخشی از روند طبیعی ترمیم زخم است. برخی از اسکارهای پوستی به‌مرور از بین می‌روند، اما اسکارهای ناشی از جراحت‌های عمیق، سوختگی و جای بخیه ممکن است به‌صورت طبیعی از بین نروند. کرم کنورت فید اولترا با فرمولاسیون نوین خود موجب ترمیم انواع اسکارهای پوستی می‌شود. کاهش سایز اسکارهای پوستی، صاف و کم‌رنگ شدن آن‌ها، روشن شدن جای زخم‌ها و یکنواخت شدن پوست مهم‌ترین اثرات استفاده از این محصول است. در این مقاله، به‌صورت تخصصی به بررسی اثربخشی کرم ترمیم‌کننده قوی اسکار کنورت فید اولترا پرداخته‌ایم.

    فرمولاسیون کنورت فید اولترا برای ترمیم اسکار

    کرم کنورت فید اولترا با تلفیق خواص التیام‌بخش سی‌بی‌دی با بیش از 23 ماده مؤثر دیگر، یکی از بهینه‌ترین فرمولاسیون‌های موجود برای ترمیم اسکار پوستی است. ترکیبات اصلی موجود در کرم ترمیم‌کننده قوی اسکار کنورت فید اولترا عبارت‌اند از:

    کانابیدیول: ماده‌ای بسیار مؤثر برای ترمیم اسکار پوستی محسوب می‌شود و ضدالتهاب، تنظیم‌کننده کلاژن و آنتی‌اکسیدان است. کانابیدیول که به‌اختصار « سی‌بی‌دی» نامیده می‌شود، ماده مؤثر اصلی در کرم کنورت فید اولترا است.

    کالندولا: استفاده از عصاره کالندولا یا گل همیشه بهار قدمتی طولانی در درمان اختلالات پوستی دارد. این ماده نقش مهمی در حفاظت از سلول‌های پوست در برابر رادیکال‌های آزاد دارد و منجر به بهبود عملکرد طبیعی سلول‌ها در ناحیه اسکار می‌شود.

    کالاندولا با مکانیسم های مختلف می تواند در مدیریت اسکار مفید باشد
    کالاندولا با مکانیسم های مختلف می تواند در مدیریت اسکار مفید باشد

    دایمتیکون: نوعی پلیمر بر پایه سیلیکون است. استفاده از پلیمرهای بر پایه سیلیکون، به عنوان یکی از اولین گزینه‌های موضعی برای درمان انواع اسکار توصیه و تجویز می‌شود. دایمتیکون با آب‌رسانی، ایجاد حس لطافت و کمک به صاف و یکنواخت ‌شدن پوست در محل اسکارهای برجسته، ماده مؤثری در ترمیم اسکارهای پوستی محسوب می‌شود.

    پالمیتوئیل تری‌پپتید 1: ماده‌ای مؤثر در ترمیم اسکار است که با تنظیم کلاژن، از تشکیل بافت اضافه روی اسکارهای قبلی جلوگیری می‌کند و منجر به بهبود اسکار می‌شود. این ماده با تأثیر بر ساختار و سلول‌های پوستی به بهبود بافت پوست کمک شایانی می‌کند.

    فرمول شیمیایی پالمیتوئیل تری‌پپتید 1 که تاثیر زیادی در اثربخشی کرم ترمیم‌کننده قوی اِسکار کنورت فید اولترا دارد
    فرمول شیمیایی پالمیتوئیل تری‌پپتید 1 که تاثیر زیادی در اثربخشی کرم ترمیم‌کننده قوی اِسکار کنورت فید اولترا دارد

    عصاره پیاز: عصاره پیاز سرشار از انواع ویتامین‌های مناسب برای ترمیم پوست است. این ترکیب سبب تنظیم عملکرد سلول‌های پوستی و جلوگیری از ایجاد بافت‌های اضافه و برجسته در جای زخم می‌شود.

    عصاره گل آرنیکا: گل آرنیکا یکی از گیاهان دارویی قدیمی در حوزه سلامت پوست است. عصاره گل آرنیکا به بهبود تیرگی اسکارها و یکنواخت‌سازی رنگ آن‌ها با پوست اطراف زخم کمک ویژه‌ای می‌کند.

    یکی از مهمترین گیاهان دارویی با فواید پوستی فراوان
    یکی از مهمترین گیاهان دارویی با فواید پوستی فراوان

    بررسی میزان اثربخشی کنورت فید اولترا

    کانابیدیول یا سی‌بی‌دی یکی از ترکیبات موجود در گیاه شاهدانه است. این ماده هیچ نوع اثر تحریکی بر مغز ندارد و استفاده موضعی از آن به‌واسطه داشتن خصوصیات ضدالتهابی، آنتی‌اکسیدانی و تنظیم‌کننده کلاژن، موجب بروز اثرات ترمیم‌کنندگی قوی برای اسکارهای پوستی می‌شود. سی‌بی‌دی به‌کاررفته در کرم کنورت فید اولترا خلوص بسیار زیادی دارد.فرمولاسیون کرم کنورت فید اولترا نیز به‌واسطه وجود چند ماده مؤثر در کنار هم، تأثیر دوچندانی در بهبود انواع اسکار (جای زخم) پوستی، جای سوختگی و بخیه دارد. گفتنی است که کنورت فید اولترا نخستین محصول موضعی ترمیم‌کننده اسکار پوستی حاوی سی‌بی‌دی در ایران و دارای مجوز از سازمان غذا و داروی کشور است.

    مزایای استفاده از کرم کنورت فید اولترا

    جای زخم‌ ناشی از عمل‌های جراحی و جراحت‌های عمیق گاهی اشخاص را با مشکلات طولانی‌مدتی مواجه می‌سازد. استفاده از محصولی با انواع مواد مؤثر و ترکیبات گیاهی، اشخاص را قادر می‌سازد که از اسکار پوستی ناشی از این جراحت‌ها رهایی یابند. کرم کنورت فید اولترا با فرمولاسیون ترمیم‌کننده و اثربخش خود، انواع اسکارهای جدید و قدیمی را از بین می‌برد و بهبودبخش جای زخم‌های حاصل از سوختگی، لیزر و جراحی است.

    کرم ترمیم‌کننده قوی اسکار کنورت فید اولترا اثرات زیر را دارد:

    • ترمیم و بازسازی انواع اسکارهای پوستی
    • از بین بردن جای سوختگی روی پوست
    • صاف و کم‌رنگ شدن جای زخم‌
    • روشن‌ کردن جای زخم و یکنواخت کردن پوست
    • برطرف کردن اسکار ناشی از لیزر روی پوست
    • بهبود اسکارهای پوستی پس از جراحی
    • بهبود جای بخیه‌ روی پوست
    • کاهش سایز اسکارهای پوستی
    • بهبود انواع اسکارهای جدید و قدیمی

    نحوه استفاده مؤثر از کرم کنورت فید اولترا

    برای ترمیم اسکارهای پوستی کافی است مقدار کافی از کرم کنورت فید اولترا را روی پوست ناحیه مدنظر قرار دهید و آن را به‌صورت دورانی با دست مالش دهید تا به‌طور کامل جذب شود. به‌طورکلی توصیه می‌شود کرم کنورت فید اولترا را برای اثربخشی کامل، سه یا چهار بار در روز استفاده کنید.

     کرم کنورت فید اولترا بر خلاف بسیار از کرم‌های ترمیمی موجود برای طیف وسیعی از اسکار قابلیت ترمیمی دارد
    کرم کنورت فید اولترا بر خلاف بسیار از کرم‌های ترمیمی موجود برای طیف وسیعی از اسکار قابلیت ترمیمی دارد

    توصیه می‌شود پیش از اولین استفاده از محصول، مقداری از آن را روی پوست قسمت داخلی بازو تست کنید تا مطمئن شوید به اجزای آن حساسیت ندارید همچنین از تماس فراورده با چشم‌ها، دهان، بینی و زخم‌های باز خودداری کنید. در صورت ظاهر شدن سوزش یا بثورات، مصرف را قطع کرده و با پزشک یا داروساز خود مشورت کنید. گفتنی است که این فراورده در دوران بارداری و شیردهی منع مصرف دارد.

    سوالات پر تکرار بررسی اثربخشی کرم ترمیم‌کننده قوی اِسکار کنورت فید اولترا

    کنورت فید اولترا چقدر در ترمیم اسکار مؤثر است؟

    کرم ترمیم‌کننده قوی اسکار کنورت فید اولترا یک فرمولاسیون مؤثر برای ترمیم و بازسازی انواع اسکار پوستی است. سی‌بی‌دی موجود در این کرم در کنار سایر مواد و ترکیبات مؤثر، سبب بهبود انواع اسکار پوستی می‌شود، به یکنواخت شدن پوست در محل اسکار کمک می‌کند و اثر آنتی‌اکسیدانی دارد.

    کرم ترمیم‌کننده اسکار کنورت فید اولترا چه ترکیباتی دارد؟

    کنورت فید اولترا علاوه‌بر سی‌بی‌دی طبیعی، حاوی ترکیبات مؤثری نظیر دایمتیکون (نوعی پلیمر بر پایه سیلیکون)، عصاره کالندولا، پالمیتوئیل تری‌پپتید 1، عصاره پیاز و عصاره گل آرنیکا است که ترمیم‌کننده‌های تخصصی برای انواع اسکارهای پوستی محسوب می‌شوند. این ترکیبات در کنار هم سبب تنظیم کلاژن، رطوبت‌رسانی، کاهش التهاب و کاهش تیرگی اسکارها می‌شوند.

    برچسب‌ها:

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *