تسکین دردهای ناشی از روماتیسم و آرتروز با کرم التیام درد کنورت

    تسکین دردهای ناشی از روماتیسم و آرتروز با کرم التیام درد کنورت

    کرم التیام درد کنورت اولین محصول موضعی حاوی کانابیدیول برای تسکین درد در ایران است که با مجوز رسمی سازمان غذا و داروی کشور تولید شده و در تسکین دردهای ناشی از روماتیسم و آرتروز مؤثر است. کانابیدیول یکی از مواد موجود در گیاه کانابیس است که هیچ اثر محرکی بر مغز ندارد. این ماده به‌صورت موضعی اثربخشی دارد و با مکانیسم‌های متعددی منجر به بهبود دردهای ناشی از روماتیسم و آرتروز می‌شود. گفتنی است که دردهای ناشی از روماتیسم و آرتروز در تمام سنین مشاهده می‌شود، اما در افراد مسن شیوع بیشتری دارد. کرم التیام کنورت ضمن تسکین دردهای ناشی از روماتیسم و آرتروز، سبب بهبود عملکرد فیزیکی سالمندان می‌شود.

     

    آرتروز و روماتیسم

    آرتروز (Osteoarthritis) و روماتیسم (Rheumatoid Arthritis) ازجمله بیماری‌های مرتبط با التهاب مفاصل هستند که منجر به درد، تورم و کاهش دامنه حرکتی مفاصل می‌شوند. آرتروز که به‌عنوان نوعی بیماری فرسایشی توصیف شده، اغلب از آسیب‌دیدگی غضروف در مفاصل ناشی می‌شود و ممکن است باعث اصطکاک استخوان به استخوان شود و به‌تدریج منجر به درد و محدودیت حرکت می‌شود.

    در مقابل، روماتیسم یا آرتریت روماتوئید نوعی بیماری خودایمنی است که در آن، سیستم ایمنی بدن به بافت‌های سالم مفصل حمله می‌کند و باعث التهاب و تورم در آن محل می‌شود. این بیماری ممکن است بر سایر اعضای بدن نیز تأثیر بگذارد و علائمی مانند خستگی، تب و کاهش اشتها را ایجاد کند. درمان این بیماری‌ها معمولاً شامل مصرف داروهایی برای کاهش التهاب و کنترل علائم است و در موارد شدید، ممکن است جراحی لازم باشد.

    آرتروز و روماتیسم

    تأثیر کانابیدیول بر تسکین دردهای مفصلی

    دردهای مزمن نظیر دردهای ناشی از آرتروز و روماتیسم، در افراد مسن شیوع بیشتری دارد و بسیاری از این افراد را درگیر می‌کند. استفاده از محصولات موضعی حاوی کانابیدیول نظیر کرم‌هایی که عوارض سیستمیک مسکن‌های خوراکی را ندارند، کمک بسیار زیادی به کاهش درد و مشکلات فیزیکی سالمندان می‌کند.

    کانابیدیول (به‌اختصار، سی بی دی) یکی از ترکیبات منحصربه‌فرد موجود در گیاه کانابیس است. براساس مطالعات علمی انجام‌شده، این ماده از طریق اعمال مکانیسم‌های متعدد و اثرگذاری بر گیرنده‌های مختلف بدن، اثربخشی فوق‌العاده‌ای دارد. استفاده از کانابیدیول در بخش‌های مختلف حوزه سلامت سالمندان در سراسر دنیا رو به گسترش است.

    تأثیر کانابیدیول بر تسکین دردهای مفصلی

    میزان اثربخشی کرم التیام درد کنورت بر تسکین دردهای ناشی از روماتیسم و آرتروز

    کرم التیام درد کنورت برای استفاده مبتلایان به آرتروز و روماتیسم مناسب است که از دردهای مزمن عضلانی، مفصلی و استخوانی رنج می‌برند. این محصول علاوه‌بر کانابیدیول طبیعی، حاوی ترکیبات تأثیرگذاری همچون متیل سالیسیلات، گلوکز آمین سولفات و دی متیل سولفون است که التیام‌بخش دردهای مزمن و التهابی، تسکین‌دهنده دردهای عضلانی و مفصلی و دردهای ناشی از روماتیسم و آرتروز هستند.

     

    عوارض کانابیدیول برای مبتلایان به روماتیسم و آرتروز

    استفاده از دوز مناسب کانابیدیول عوارض جانبی جدی‌ای برای مصرف‌کنندگان ندارد. کانابیدیول برخلاف دیگر موادی که از گیاه کانابیس استخراج می‌شوند، به‌هیچ‌وجه توهم‌زا نیست و هیچ اثر محرکی بر مغز ندارد. کرم التیام درد کنورت حاوی کانابیدیول با خلوص بسیار زیاد و طبیعی از گیاه کانابیس و با دوز مناسب است. بنابراین، می‌توانید با خیال آسوده از آن استفاده کنید.

    در حال حاضر، کرم التیام درد کنورت اولین محصول موضعی حاوی کانابیدیول برای تسکین دردهای مزمن و دارای مجوز از سازمان غذا و داروی ایران است. کرم التیام درد کنورت را می‌توانید از داروخانه‌های سراسر کشور تهیه کنید.

    عوارض کانابیدیول برای مبتلایان به روماتیسم و آرتروز

    نحوه استفاده از کرم التیام درد کنورت در مبتلایان به آرتروز و روماتیسم

    مقدار کافی از کرم کنورت را روی پوست ناحیه مدنظر قرار دهید و آن را با دست مالش دهید تا به‌طور کامل جذب شود. بعد از استفاده از کرم، از بانداژ یا گرم کردن آن ناحیه خودداری کنید. توصیه می‌شود پیش از مصرف کرم التیام درد کنورت، مقدار کمی از آن را روی بخشی از پوست قسمت داخلی بازو تست کنید تا اطمینان یابید که هیچ نوع حساسیتی به مواد به‌کاررفته در آن ندارید. از تماس دست با نواحی اطراف چشم، بینی و دهان اجتناب کنید و پس از اتمام مالش، دست خود را بشویید. این محصول باید در دمای کمتر از 30 درجه سانتی‌گراد و در محیطی خشک و خنک نگهداری شود.

     

    [منابع: مقاله «روماتیسم» و «آرتروز» در سایت کلینیک کلیولند، مقاله «بررسی آرتروز» از سایت کتابخانه ملی سلامت آمریکا، بروشور کرم التیام درد کنورت]

     

    آیا کرم التیام درد کنورت در کاهش دردهای ناشی از روماتیسم و آرتروز مؤثر است؟

    بله؛ کرم التیام درد کنورت به‌دلیل داشتن کانابیدیول و دیگر مواد مؤثر، در کاهش درد و التهاب عضلات و مفاصل به افراد مبتلا به روماتیسم و آرتروز کمک بسیار زیادی می‌کند.

     

    مبتلایان به آرتروز و روماتیسم چگونه باید از کرم التیام درد کنورت استفاده کنند؟

    برای این منظور کافی است مقداری از این کرم را روی ناحیه مدنظر قرار دهید و آن را مالش دهید تا به‌طور کامل جذب شود. توصیه می‌شود قبل از مصرف کرم التیام درد کنورت، مقدار کمی از آن را روی بخشی از پوست قسمت داخلی بازو تست کنید تا اطمینان یابید که به مواد به‌کاررفته در آن هیچ حساسیتی ندارید.

     

    کرم التیام درد کنورت چه ترکیباتی برای تسکین دردهای روماتیسم و آرتروز دارد؟

    این محصول علاوه‌بر کانابیدیول طبیعی حاوی ترکیبات مؤثری همچون متیل سالیسیلات، دی متیل سولفون و گلوکز آمین سولفات است که التیام‌بخش دردهای مزمن و تسکین‌دهنده دردهای روماتیسم و آتروز هستند.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *