ترمیم جای زخم‌های قدیمی با کنورت فید اولترا

    ترمیم جای زخم‌های قدیمی

    شما مجبور نیستید با جای زخمی که شما را آزار می‌دهد، زندگی کنید. جای زخم یا اصطلاحاً اِسکار، بافتی است که پس از بهبود زخم روی پوست باقی می‌ماند. اسکارها در روند بهبود زخم‌ها ایجاد می‌شوند. بدن شما بافتی می‌سازد تا پوست محل آسیب‌دیده را ترمیم کند و شکاف‌های ناشی از جراحت را ببندد. بسیاری از جای زخم‌ها به‌مرور زمان محو می‌شوند، اما به‌طور کامل از بین نمی‌روند. برای از بین بردن برخی از آن‌ها باید از محصولات موضعی مخصوص استفاده کرد. کرم ترمیم‌کننده قوی اسکار کنورت فید اولترا یکی از مؤثرترین محصولات برای ترمیم جای زخم‌های جدید و قدیمی است. استفاده از این کرم زیبایی را به پوست شما بازمی‌گرداند. در این مقاله به بررسی این محصول شگفت‌انگیز و تأثیر آن بر ترمیم جای زخم‌های قدیمی پرداخته‌ایم.

     

    جای زخم‌های قدیمی

    جای زخم‌ها در واقع نتیجه‌ روند طبیعی بدن برای بهبود بافت آسیب‌دیده هستند. پوست به‌عنوان بخشی از سیستم ایمنی بدن، یک مانع محافظت‌کننده در برابر میکروب‌ها و سایر مواد زیان‌آور است. زمانی که پوست آسیب می‌بیند، بدن بافت جدیدی از کلاژن و سایر سلول‌ها و مواد مختلف می‌سازد تا به بسته شدن مجدد پوست کمک کند. ظاهر اسکارهای پوستی به عمق زخم و میزان مراقبت از آن بستگی دارد. اسکارها اغلب صورتی‌تر یا تیره‌تر و برخی مواقع روشن‌تر از پوست ناحیه‌ اطرافشان هستند. اگر از جای زخم‌های قدیمی خود ناراضی هستید و دوست دارید آن‌ها را ترمیم کنید، می‌توانید از روش‌های درمانی گوناگونی که برای ترمیم جای زخم‌ها در دسترس هستند، بهره ببرید.

     

    ترمیم جای زخم‌ها

    متخصصان پوست با معاینه شما می‌توانند درمان مناسبی را برای جای زخم‌های شما پیشنهاد دهند. تشخیص نوع درمان به عواملی مثل اندازه، بافت و رنگ اسکار پوستی بستگی دارد. در موارد خفیف تا متوسط و جای زخم‌های تیره جدید یا قدیمی، استفاده از کرم‌های ترمیم‌کننده اسکار بهترین درمان محسوب می‌شود.

    اما در موارد شدیدتر، مانند اسکارهای فرورفته یا اسکارهای گوشتی (کلوئید)، در کنار استفاده از درمان‌های موضعی، اغلب به درمان‌هایی نظیر لایه‌برداری، لیزردرمانی، تزریق و جراحی اصلاحی نیاز خواهد بود. گفتنی است که سن، محل زخم و مدت‌زمانی که از ایجاد جای زخم گذشته است، در کیفیت ترمیم و زمان درمان اثرگذار خواهد بود.

    ترمیم جای زخم‌ها

    از بین بردن جای زخم قدیمی با سی بی دی

    اسکارها در نقاط مختلف پوست و در شکل‌ها و اندازه‌های مختلف ایجاد می‌شوند. بسیاری از آن‌ها با گذشت زمان بهبود می‌یابند، اما برای ترمیم برخی از آن‌ها باید مداخله انجام داد. سی بی دی (CBD) یکی از مواد موجود در گیاه کانابیس است که اثرات درمانی آن با مصرف موضعی اثبات شده است. سی بی دی برخلاف دیگر مواد موجود در کانابیس، اثرات روان‌گردانی ندارد و مصرف موضعی آن موجب بهبود برخی مشکلات ازجمله مشکلات پوستی می‌شود.

    استفاده از سی بی دی در بخش‌های مختلف حوزه سلامت و مراقبت از پوست در سراسر دنیا رو به گسترش است. مصرف موضعی سی بی دی به‌واسطه داشتن خصوصیات ضدالتهابی و آنتی‌اکسیدانی و همچنین اثر بر عملکرد سلول‌های پوستی، موجب بروز اثرات ترمیمی قوی می‌شود. کرم ترمیم‌کننده قوی اسکار کنورت فید اولترا نخستین ترمیم‌کننده تخصصی حاوی سی بی دی در ایران است که برای از بین بردن جای زخم‌های قدیمی تولید شده است.

    گیاه کانابیس

    بهترین محصول موضعی برای از بین بردن جای زخم

    جای زخم‌های قدیمی گاهی افراد را با مشکلات گوناگونی مواجه می‌سازد. استفاده از محصولی مؤثر و ایمن از مواد طبیعی و گیاهی، اشخاص را قادر می‌سازد که به‌سرعت از پیامدهای اسکار رهایی یابند. کرم حاوی سی بی دی کنورت فید اولترا مؤثرترین فرمولاسیون را برای از بین بردن جای زخم‌های قدیمی دارد. محصول کنورت فید اولترا دارای مجوز از سازمان غذا و دارو است و اولین ترمیم‌کننده اسکار دارای سی بی دی در ایران محسوب می‌شود. این فراورده علاوه‌بر سی بی دی، غنی از انواع ترکیبات مؤثر در بهبود جای زخم است. کرم کنورت فید اولترا با فرمولاسیون نوین خود در سریع‌ترین زمان ممکن، انواع جای زخم‌های ناشی از جراحات، عمل‌های جراحی و سوختگی‌های خفیف تا متوسط را از بین می‌برد. کم‌رنگ کردن جای زخم تیره و یکنواخت کردن پوست در این نواحی از اثرات کنورت فید اولترا است.

     

    محتویات کرم کنورت فید اولترا

    کنورت فید اولترا علاوه بر سی بی دی طبیعی، ترکیبات تأثیرگذاری همچون دایمتیکون (نوعی پلیمر سیلیکونی)، عصاره گل کالندولا، عصاره پیاز، پالمیتوئیل تری‌پپتید 1 و عصاره گل آرنیکا دارد که درمانی تخصصی برای انواع اسکار پوستی محسوب می‌شود و جای زخم‌های قدیمی را از بین می‌برد. این ترکیبات در کنار هم، با تنظیم ساخت کلاژن و تنظیم عملکرد سلول‌های پوستی سبب کاهش سایز اسکارهای پوستی، صاف و کم‌رنگ کردن اسکار و روشن کردن جای زخم‌ها می‌شود. استفاده منظم از کرم ایرانی کنورت فید اولترا، پوستی یکنواخت را برای افرادی که جای زخم قدیمی دارند، به ارمغان می‌آورد.

    سی بی دی: ماده‌ای بسیار مؤثر در ترمیم جای زخم‌ها محسوب می‌شود و خواص ضدالتهابی و آنتی‌اکسیدانی دارد.

    دایمتیکون: نوعی پلیمر سیلیکونی است که در بسیاری از محصولات مراقبت از پوست استفاده می‌شود. سیلیکون‌تراپی یکی از بهترین گزینه‌های درمانی برای ترمیم جای زخم قدیمی ‌است. همچنین این ترکیب احساس خارش و ناراحتی را در جای زخم از بین می‌برد.

    عصاره پیاز: سرشار از ترکیبات مفید برای ترمیم پوست است. این ترکیب سبب تنظیم عملکرد سلول‌های پوستی و جلوگیری از ایجاد بافت‌های اضافی و برجسته در جای زخم‌ها می‌شود.

    کالندولا: عصاره گل کالندولا (گل همیشه بهار) قدمتی طولانی در درمان اختلالات پوستی دارد. این ماده نقش بسیار مؤثری در حفاظت از سلول‌های پوست در برابر رادیکال‌های آزاد دارد که منجر به تقویت عملکرد طبیعی سلول‌ها در ناحیه اسکار می‌شود.

    پالمیتوئیل تری‌پپتید 1: ماده‌ای بسیار مؤثر در ترمیم جای زخم‌های قدیمی است که با تنظیم کلاژن، از بزرگ شدن جای زخم جلوگیری می‌کند و موجب بهبود آن می‌شود. این ماده با اثرات مثبت بر ساختار و سلول‌های پوستی، به بهبود بافت پوست کمک ویژه‌ای می‌کند.

    عصاره گل آرنیکا: یکی از مهم‌ترین گیاهان دارویی قدیمی در حوزه سلامت پوست است. این عصاره به بهبود تیرگی جای زخم‌ها و یکنواخت‌سازی رنگ آن‌ها با پوست اطراف کمک شایانی می‌کند.

    سی بی دی

    بهترین روش از بین بردن جای زخم‌های قدیمی

    در میان روش‌های گوناگونی که برای از بین بردن جای زخم‌های قدیمی شناخته شده‌اند، استفاده از کرم کنورت فید اولترا روشی غیرتهاجمی، ایمن و مؤثر محسوب می‌شود. کرم ترمیم‌کننده اسکار کنورت فید اولترا محصولی موضعی است که با استفاده از سی بی دی طبیعی در کنار سایر مواد مؤثر، تأثیری شگرف در از بین بردن جای زخم‌های قدیمی دارد. استفاده از دوز مناسب سی بی دی هیچ عارضه جانبی جدی و خطری برای افراد ندارد.

    در محصولات خانواده کنورت، از سی بی دی با خلوص بسیار زیاد و طبیعی گیاه کانابیس استفاده می‌شود. بنابراین می‌توانید با آسودگی خاطر این محصول را مصرف کنید. امروزه سی بی دی در تولید انواع محصولات موضعی ترمیم‌کننده خارجی استفاده می‌شود. کرم کنورت فید اولترا درمانی تخصصی برای انواع اسکار پوستی محسوب می‌شود و در بهبود جای زخم‌های قدیمی بسیار مؤثر است.

    بهترین روش از بین بردن جای زخم‌های قدیمی

    نحوه صحیح مصرف کرم کنورت فید اولترا برای ترمیم جای زخم‌های قدیمی

    برای تهیه این کرم نیازی به نسخه پزشک نیست و می‌توانید آن را از داروخانه‌های معتبر سراسر کشور خریداری کنید. مقدار کافی از فراورده را روی پوست ناحیه مدنظر قرار دهید و آن را به‌صورت دورانی با دست مالش دهید تا به‌طور کامل جذب شود. کرم ترمیم‌کننده اسکار کنورت فید اولترا را برای اثربخشی کامل در رفع جای زخم‌های قدیمی، 3 تا 4 بار در روز به‌مدت حداقل 3 تا 6 ماه استفاده کنید.

    این فراورده در دوران بارداری و شیردهی منع مصرف دارد. همچنین توصیه می‌شود پیش از استفاده، مقدار کمی از کرم را روی بخشی از پوست قسمت داخلی بازو تست کنید تا از نداشتن حساسیت به مواد به‌کاررفته در آن اطمینان حاصل کنید.

     

    [منابع: مقاله‌های «اسکار پوستی» از سایت مِدلاین‌پلاس، «انواع اسکارهای پوستی» از سایت رسمی کلینیک کلیولند و بروشورهای ارسالی کنورت فید اولترا]

    چگونه جای زخم‌های قدیمی را از بین ببریم؟

    کرم ترمیم‌کننده قوی اسکار کنورت فید اولترا درمانی تخصصی برای انواع اسکارهای پوستی محسوب می‌شود و در بهبود جای زخم‌های قدیمی بسیار مؤثر است. ماده مؤثر اصلی در این محصول مراقبت از پوست ایرانی، ماده طبیعی و التیام‌بخش سی بی دی است.

     

    آیا سی بی دی می‌تواند جای زخم‌های قدیمی را از بین ببرد؟

    بله؛ سی بی دی از طریق جذب موضعی، منجر به یکنواخت شدن پوست و از بین رفتن جای زخم‌های قدیمی می‌شود.

     

    بهترین محصول موضعی برای از بین بردن جای زخم چیست؟

    کرم ترمیم‌کننده قوی اسکار کنورت فید اولترا بهترین انتخاب برای از بین بردن جای زخم‌های قدیمی است. بهبود جای زخم‌های ناشی از جراحات، سوختگی‌ها و عمل‌های جراحی مهم‌ترین موارد مصرف این کرم تخصصی است.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *